středa 27. března 2013

Joey Pulsifer Interview: The Paris V2 









Joey,sedící na trůnu z Paris trucků Photo: Bandy.

Joey Pulsifer je muž stojící za značkou Paris Truck Co. a jeden ze zakládajících členů  značek jako jsou Elephant Brand Skateboards, Riviera Skateboards, Divine Urethane, Project Hardware a Paris Truck Co. Joey je taky mimochodem jeden z nejtalentovanějších skaterů, kteří si kdy okusili stoupnout na prkno.
 Dál to bude spíš neformální povídání mezi starými přáteli. Představíme si nové verze Paris trucků a i něco málo o reklamě a cele filozofii této světoznámé společnosti.




Přišli jsme probrat hlavně nejnovější produkt z Vaší distribuce a to nové Paris V2. Co je nového, co je lepší a jestli mi můžeš dát pár sadiček za trochu perníku :D :D ?

Smích: Jasně pár Ti jich dám! Taky si připadám jako bych stloustnul a perník vypadá jako dobrá volba na hubnutí :D :D  ! Ha ha! K trekům Paris V2. Je to v podstatě upgrade V1 a má několik klíčových vylepšení, které v podstatě nahrazují V1. Vyměnily jsme továrnu na výrobu. Výsledkem  jsou mnohem pevnější treky ve všech částech, lepší pivotcup a mají i lepší barvy. Přidali jsme další materiál kolem axel, vybrali a mírně vylepšil pouzdra pro bushingy a měli by tam pasovat všechny co jsou na trhu. Byl to vlastně nevyhnutelný krok nad kterým jsme léta přemýšleli, až k němu došlo! V2 jsou nejlepší pro slidovací maniaky. 


Paris Rider, Kody Noble, testuje novinku  V2 na spotu v Malibu. Photo: Bandy.
Paris je jedna z mála společností, která začala vyrábět treky s reverse kingpiny a pravděpodobně jedna z nejvíce světově rozšířených značek. Na trhu se objevuje pořád víc a víc značek prosazujících se s obracným kingpinem. Co si o tom myslíš a jaký je váš plán pro udržení se na trhu?
Yeah, když jsme přišli na trh s Paris trucky bylo tu jen několik zavedených značek jako Randal, Alpine, Bear, Gullwing, atd. . . Naše Trucky vypadaly dobře, byly dobře vyrobené a dávali Ti jiný pocit z jízdy a to byly asi hlavní důvody proč se naše treky tak rychle vyšvyhly. O konkurenci jsme věděli, ale ta je pro trh nepostradatelná a i nám pomáhá v rozvoji. Taky mi přijde směšné, ale zároveň pochopitelné jak reagují velcí výrobci na náše posilující místo na trhu. Někde najdou na zaprášený polici značku “Since 1872” a začnou ji vydávat za hroznou klasiku a novinku, ale jediné po čem jdou, je si taky trochu urvat z toho pomyslného koláče trhu.
V neposlední řadě mi udělá radost, když si kluci v bazénu řeknou jak jsou to dobré treky.Taky máme rad team, tuny nového zboží pro rok 2013— streetové treky, 43 degree plates a několik obchodních vylepšeních. Určitě to bude zajímavý rok a těším se na něj.

Mezi skaterama už jste dost profláknutý, ale ty si pořád děláš svoje reklamy a do toho celý marketing pro Paris. Máš unikátní přístup k celému pohledu na reklamu a marketing. Jaká je tvoje filozofie a proč to pořád děláš?
Filozofie je prostá. Nikdy nedělat jednu věc dvakrát.Nebavilo nás se dívat na ty samé typy reklam pořád dokola, po nějakém čase už Tě to fakt omrzí, že to už ani nevnímáš. Naše filozofie je teda provokovat a zesměšňovat, hlavně samy sebe, používat různé metafory. Užít si srandu, ale i pobavit.To by měla každá naše reklama a s tím je tvoříme!



Nejenom, že vyrábíte jedny z nelepších treků, ale tobě to jde i hodně na skejtu. Jako 78 ročník tam pořád dokážeš bouchnout pořádný triky. Čím to je? A jakto, že máš kolem sebe takovou spoustu koček?
  Na skejtu jezdim tak od 13. Skateboarding je jediný co znám a co umim a jsem rád, že to můžu říct! pomohlo mi to dostat se tam kde jsem ted´a upřímě nevim co bych dělal jinýho. Ironií je, že Paris truck a resource distribution mi seberou tolik času, že jsem rád když si zaskejtuju o víkendu. Mým cílem je vydělat si tolik abych mohl cestovat po světě a skejtovat kde se budu chtít . Kočky, jsou zatím jediný můj smysl života.

Žádné komentáře:

Okomentovat